Saturday, June 6, 2009

Born!

Assalamulaikum...

hr ni terlahir la suda blog aku..hurmm da lame sbenanyer aku x wat blog nih...dlu aku ade wat blog..2pn ats dorongan seseorg..aku panggil die daun..2pn kebetulan..tp aku stop wat blog sebabkn sumthing...dan daun pn da pegi jaow dr idop aku..huhu..xpela..aku xksh sume 2..

Setiap org 2 ade kisah masing2..setiap org ade jalan cite yg berlainan..ade yg pnoh ngn bhgia..ade yg pnoh dgn duka..tp aku??nth la..idop aku sejak kebelakangan agk byk berubah..aku telah berjumpe dgn org baru..kwn2 baru..life baru..tp sume 2 xmenggembirakn aku pn..aku pn xtaw knape..aku rindukan life aku yg dlu..kwn2 lame..tp sume 2 da xde...

Aku harap sgt..satu hr nnt aku akan dapat 1 kehidupan yg bhgia...amin...

2 comments:

Balqis said...

Amin untuk doa kamu....

Selamat kembali berblogging lah kalau begitu!

Semoga tetap hati dan terus berjaya. Lupakan segala kisah lama (ewah2 oandai jer saya cakap, macamlah tau sangat)

Apa-apa pun good luck n all the best!
Salam perkenalan dari saya!

sifaza said...

Salam perkenalan juga wahai bidadari kecil..

=)