Monday, November 14, 2011

After 1 year ~ I'm back...!!!!!

Hye..Salam semua..wah lame btol aku xupdate blog nih..last post by Aug 2010..believe it?haha..memg aku xde mase nk update blog dgn keje almost every day balik lmbt..weekend pn keje..lifeless!

But now, im not busy like before..why? sebab aku da tukar keje..im moving! haha..
still in the same company but transferred to other dept. ALHAMDULILAH...sgt2 bersyukur ke hadrat Ilahi di atas rezeki yg diberikan ;)

Ntah cmne bole tergerak hati aku nk update blog nih mlm nih (padahal esok keje..haih!!). haha..tp pasni InsyaAllah aku boley spend time story mory kt blog nih..hehe.

Xtaw nk ckp pe sebenanyer..tp jari jemari ni dok ligat plak menaip ni ha..heee..just want to share with u all bot my life till now..much better than before. My work? Alhamdulilah sume nyer ok :) Moge Allah beri aku kekuatan menempuh dugaan yg mendatang (al-maklum lah, baru 2kar dept) ;p byk jgk aku nk kene blaja bnde baru..mule2 nih rse la sakit cket..nih xphm..2 xphm..haha..but i will try my best..wish me luck k ;)

Family? sumenyer support aku..just dok 2ggu abg2 & akak aku kawin..nth bile aku nk merase ns myk dorang..huhu..my mom :) die slaloo masak yg sedap2 klu aku balik..hehe..i love u mak!

Love? Kami Teman Tapi Mesra..opsss..hehe..klu ade jodoh xkemane kan? sape agknyer jodoh aku eh?
will u marry me lee min ho??haha..berangan je aku..

kla, nth pe aku ngarut nih..hehe..da lewat nih..stop..nyte2..esok keje..zzzz

I want him!!!! cute rite? ;p
  

daaaaaaa :)

No comments: