Sunday, November 8, 2009

N9 Menang Piala Msia 2009 :)



Assalamualaikum..

n9 vs klate..n9 menang! yeay..hehe..aku pny la xcited tgk final game td..hehe..dak2 umah aku pn same..majoriti sokong n9..bile goal je sume dok jerit2..sebab xcited sgt..hehe

walaupun aku hepy tp aku agk sedey tgk fan klate baling botol air ngn mercun kt pemain n9 iaitu Shahurain Abu Samah(9) time die nk wat sepakan penjuru..geram plak aku..then bole plak g bakar tmpat duduk kt stadium bukit jalil 2..isk..isk..lg teruk bile ade wartawan dan pihak bomba yg tercedera disebabkan kelakuan fan klate yg xbole menahan rse bengang bile team klate xperform bgus n n9 da mendahului goal mase 2..hurmm..

wlupape pn aku berbangge ngn fan klate sebab 70% fan yg membanjiri stadium adelah fan klate..semngat dorg memg bgs..dtg dr jaow tok sokong team klate..tp semangat 2 da dicemari oleh segolongan fan yg tidak beradab..huhu..tp 2 sume org ckp normal..mst ade pergaduhan dan rse tidak puas ht antre penyokong..but syabas klate cz smpi ke final..good work..mungkin xde rezki tok klate thun ni..it's ok..cbe lg next time..gomo klate gomo :)

berbalik kpd n9..aku sgt brbangge dgn team n9..lg2 ade sebilangan pemain adelah pemain bola skola aku dlu iaitu si kembar (aidil zafuan n zaquan adha), qayyum (reserve) dan lain2..dlm byk2 pemain n9 aku agk berminat dgn Shahurain Abu Samah(9)..heee...aidil ngn zaquan??da cnfirm jd pemain fav rmi org..hehe..

hobin jang hobin! idop n9...:)

Shahurain Abu Samah
23 Disember 1986
jersi 9




7 comments:

ThE kOpi suSU said...

wah nampaknya bidadari juga peminat bla sepak malaysia..bagus.teruskan mnyokong tanah air kita dlm apa jua bidang...

bidadari penyokong n9 ke...tahniah atas kemenangan malam tadi...hebat..bermain tanpa melibatkn emosi seperti pemain klantan..

BIDADARI KECIL said...

kopisusu - actually sy penyokong selangor n n9..yeah..thx a lot :)

ema said...

sis kecik, my pon bangga jdk anak nogori.. hobn jang hobin..

aah ramai kn dak skola kite..
akk knal batch akk je..
batch my pon ade.. kgv, alif..
wahh dorg mmg besh lar..

BIDADARI KECIL said...

yeah..hobin jang hobin..hehe..hidop STAD..keke ;p

epullani said...

best2...
hobin jang hobin.. eheheh...

fanatik klantn mmg kuang hajaq.. memalukan kaum je..

pape pon N9 is da best..
jji menang kan..

darkcriest said...

hahaha...suda la...Sharurain 2 br nk minat...hahaha..die da lme maen hahah....(punkjunk)

BIDADARI KECIL said...

epul - yeah..idop n9..hehe..:)

punjunk - ala..bia la..skg bru aku nmpk die..hehe..:p