Tuesday, November 17, 2009

Pengganti baru..

salam..

entri kali ni aku nk story psl kure2 aku yg comel..hehe..actually, 6bulan yg lepas aku ade beli 2 ekor kure2..sepasang..jantan betine..so aku namekn yg jantan momo..yg betine plak baby..huhu..mybe idop baby xpanjang, xsmpi sebulan aku jage die, die mati...waaa...sedey nyer aku time 2..aku tanam baby kt padang depan umah aku sambil nangis2..huk2 :(

then momo idop la sorg2 selame 5bulan..aku cian je tgk die..da lame aku nk beli kure2 baru tp still xde kesempatan nk beli..huhu..pas aku exam hr 2..tergerak ht aku nk belikan teman tok momo aku 2..kesian aku tgk die sorang2..alang2 aku da beli kure2, aku beli sekali bekas yg besa cket tok kure2 aku 2..hehe..

so skg ni..momo da ade kwn..hehe..aku beli kure2 betine..aku namekan die mimi...hehe...sesuaikan? momo ngn mimi...so sweet..hehe..1st time aku letak mimi ngn momo sekali..momo mcm xsuke je..die duduk jaow2..bile aku tgk..riso plak aku..takut due2 xdpt nk sesuaikan diri..almaklum la..momo da lame mendude..hahaha..tp bile aku balik rumah pas dinner..aku tgk dua2 da melekat je..haha..bunge2 cinte da berputik la 2..;p suke hati aku..skg ni, momo ngn mimi da bahagia..happily ever after..:)


ni bekas momo dlu..time die dok sorg2..kecik je kn..




ha..ni aku belikan bekas die yg baru..besa cket..hehe..siap ade tangge..pokok..hehe..selesa cket momo ngn mimi nk bercinte..;p



ni la kure2 aku..:) bahagie slamenyer..hehe



No comments: