Sunday, August 1, 2010

Dunia Baru~


salam..hurmm..da lame aku x update blog aku nih..mlm nih rse cm ade mood plak nk menaip kt cni..huhu..
actually,skg ni aku aku sedang menempoh fasa baru dlm hidup aku..ALAM PEKERJAAN..hehe..nmpk nyer skg aku bkn lg di gelar "student".da bekerjaya...kekeke...cm world je bunyi...;p
Alhamdulilah..aku sgt bersyukur kerane Allah beri rezeki kt aku..xsmpi sbulan abis blaja aku da dpt keje..pny la aku ske time 2..xpyh nk ckp la kan..hehe..bkn sng nk dpt keje skg..ade degree pn ade jgk yg menganggur lg..huhu..kire aku bertuah la jgk..
So skg ni life aku hny pada keje..seriously,tiap2 hr aku bgn pg g keje..balik da mlm..mandi, mkn then tdo..2 la rutin aku tiap2 hr..ahad je cuti..sebabkan ahad je cuti..2la mase aku nk kms bilik..basoh kaen..lipat kaen..haih..mcm2 la..nk kua tgk wyg during weekend???hurmm..jgn harap la..klu bole ahd 2 aku nk rest je..nk tdo sepnjang hr..huhu..so skg br aku sedar..zmn study lg best..bole lepak ngn kwn2..hooorey sane cni..g karaoke la..tgk wyg la..skg??da xde mase..tp 2la hakikat g aku kene terima...huhu
cite psl keje aku plak..hurmm..skg aku keje kt maybank..bhgian credit card..mule2 aku msok keje rse agk tekanan la jgk..byk bnd nk kene blaja..kene blaja dgt cpt dan betul..huhu..dlm 3 minggu pertame aku msok keje aku rse sgt tertekan yg amat sgt..tp aku try gk bwat yg terbaik..keje mane yg mule2 msok da senang kan??huhu..sume nyer susah..so aku hadap la jgk..yg motivate kan aku ialah gaji..kekeke..tp skg ni aku da rse ok..da mule comfortable ngn environment kt ofis 2..da bole phm sedikit demi sedikit selok belok keje aku...kwn2 pn best..dan aku hrp sume nyer akan berjalan lncr dan akn bertmbh baik pd mse akn dtg..amin :)
kwn2 ku..doakan la aku ye..moge aku bole bekerja dgn baik kt sane..Moge Allah kuatkan semangat aku menempoh sume dugaan yg mendtg..dan aku harap aku dpt jdik pekerja yg cemerlang..hehehe..poyo jekan..;p heeee...xtaw nk ckp pe da....nyte2 ;)

No comments: