Thursday, August 19, 2010

~Ramadhan dan dugaan dan raye~

assalamualaikum..mule2 aku nk ucapkan selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak..moge bulan yg mulia ini akan memberi ketenangan dan keberkatan kpd kite sume..amin...:)
permulaan puase aku agk suram..huhu..ade perkare2 yg malang yg menimpe aku pd awl2 puase..huhu..mungkin 2 dugaan yg Allah nk beri kt aku..aku terima dan aku bersabar..aku taw..ade hikmah disebalik ape yg jadi..aku hny berserah je..dan aku berharap kedatangan ramadhan kali ni akan jd bermakne untuk aku dan keluarga..terutamenyer mak aku..ni first time aku nk bg duit kt mak tok bwat persiapan raye..huhu..selame ni aku mtk duit mak..ha ni aku da bertanggungjawab tok tlg mak aku plak..;) 1st time jgk nk hulur duit raye hasil usahe sndri kt anak2 buah..hehehe..da la ank buah rmi..berpotensi nk pokai aku raye nih..hehehe..so aku dpt rse ade kelainan sambut puase dan raye bile da bekerja..da ade tanggungjawab..dlu time blaja org bg duit raye kt aku..thun ni aku plak bg duit raye kt org..hehehe...wah..xbest nyer xdpt duit raye thun ni..hehehe...tp xpela..yg penting bln puase dan raye thun ni aku dpt tlg mak aku..dpt belikan brg2 keperluan raye yg mak aku nk..asalkan mak aku hepy..aku da bersyukur..aku rse aku da agk merepek dan lari dr tjok..agk nyer sebab pnt dan mantuk da skg ni..mate aku pn da makin kuyu mengadap laptop aku nih..hehehe..ok la..aku nk tdo da ni..nyte2 ;)

No comments: