Saturday, July 4, 2009

ex-STAD Reunion

Salam..entri kali ni aku nk cter psl reunion skola aku..STAD bermaksud Sekolah Menengah Tunku Ampuan Durah, Seremban N9..actually, reunion ni tok ex-classmate aku ngn ex-asrama..selepas 5 thun mengakhiri zaman skola yg penuh ngn keronokan 2, kami pn decide nk wat reunion kt Genting Highlands selame 2 hari 1 mlm..pade mulenyer rmi gk yg nk join..tp da last minute rmi plak yg cancel..huhu..so xlebey 10 org pn yg join..

Dari kiri: afiq, aku, iqa, luna(ank iqa), intan, eliz,
qaseh ramadhan(ank intan), apiz, pacak dan aman

Pada mulenyer, aku pn nk cancel pegi reunion ni..tp bile pk bilik da book aku pegi la jgk..selame 2 hari 1 mlm kami menginap di First World Hotel..rase sgt hepy dpt jmp member2 lame...ade yg da kawin da pn n da ade ank..hehe..turn aku nth bile..haha...

1st day smpi kt genting, xde pape xtiviti pn yg aku bwat sgt..just kami dok tunggu kunci bilik smpi 3jam lamenyer..huhu..rmi sgt manusia..pelik aku...bile da check in, kami berkumpul nk mkn mlm kt taman..eliz bwk nsi + rendang...sedap rendang eliz msk..hehe..sambil mkn kami borak2..mcm2 gelagat ade..yela kn...member lame xjmp..mcm2 nk citer..klaka pn ade gk especially bile aku tgk gelagat eliz ngn bf die..boley pecah prot tgk dorg 2....haha..klaka gler...

last day kt genting, aku just maen beberape outdoor n indoor game..xbyk pn yg aku maen cz b4 this da maen sume 2..aku just jalan2 bersame yg tersayang je smbil amek gmba sane sini..hehe..overall ok..rse seronok sgt dpt jmp member2 lame...hope pasni dpt jmp dorg lg...

me wit love (eppy)

.......adios!!......;)

No comments: